رپورتاژ آگهی

راهنمای بازی DAYZ + جزئیات و گیم پلی

بازی های آنلاین محور همیشه جایگاه مهمی در میان گیمرها داشته اند. در میان آن ها بازی جذاب دیزی یکی از محبوب ترین ها است که بیشتر از 5 سال در حالت آلفا قرار داشت و این روزها برای دو کنسول خانگی نیز به کار می رود. شما می توانید با استفاده از راهنمای بازی DAYZ به سهولت از قابلیت ها و آپشن های این بازی برای ارتقای مراحل استفاده کنید. این بازی توسط Bohemia Interactive ساخته شده و در دستگاه های پی سی، پی اس 4 و ایکس باکس وان به سهولت اجرا می شود. 

موضوع اصلی بازی DAYZ

در راهنمای بازی DAYZ برای استیم پیش از هر چیز به داستان آن می پردازیم. DAYZ در یکی از شهرهای شوروی در مراحل پسا آخرالزمانی اجرا می شود. بازیکنان در جریان بازی باید همواره به دنبال منابع حیات خود باشند؛ آن ها برای رسیدن به آب، غذا، دارو، سلاح ها و… می جنگند و از دست زامبی ها فرار می کنند. شما می توانید این تجهیزات را از سایر بازیبازان در جریان هر مرحله بدزدید و آن ها را به قتل برسانید. برخی از بازیبازان در مراحل مختلف برای افزایش قدرت با یکدیگر متحد می شوند و به کشتن دشمنان می پردازند.
در راهنمای بازی DAYZ به صورت آنلاین به روش های ساده ای برای اکتشاف و جست و جو پرداخته می شود که روند انجام هر مرحله را برای شما ساده تر می کند. این بازی از همان روز اول انتشار بر روی استیم عملکرد مطلوبی داشته و رضایت گیمرها را جلب کرده است. تلفیق ویژگی های آنلاین این بازی با آپشن هایی که برای بقای بازیبازان در اختیار آن ها قرار می گیرد، توجه گیمرها را جلب می کند. 

گیم پلی بازی DAYZ

در راهنمای بازی DAYZدر نظر گرفتن قابلیت های گیم پلی آن نیز اهمیت زیادی دارد. شما می توانید از گان پلی بازی برای کشتن زامبی ها و دشمنان انسانی استفاده کنید. در خصوص انتخاب گان پلی همواره دقت داشته باشید؛ برخی از گان پلی های دیزی خشک هستند و عملکرد مناسبی برای انجام مراحل ندارند. برقراری ارتباط بین دو گیمر آن ها را برای رویارویی با هوش مصنوعی زامبی ها نیز آماده تر می کند. 

در برخی مراحل گیمرها از ریتم کند بازی گلایه می کنند؛ شما در بخش هایی از دیزی باید مراحل قبلی را مرتبا تکرار کنید تا به آپشن های جدیدتر برسید. این نکات ویژه را در استفاده از دیزی به خاطر بسپارید و به سیستم لوتینگ آن توجه داشته باشید. 

در هر مرحله از دیزی می توانید با تسخیر کردن خانه ها، مقادیری غذا و گلوله به دست آورید. در برخی مراحل نیز با سایر بازیکنان رو به رو می شوید؛ در این مراحل چند احتمال وجود دارد. یا آن ها شما را از پای در می آورند و منابع غذایی و گلوله هایتان را می دزدند؛ یا با شما برای کشتن دشمنان مشترک متحد می شوند. راهنمای بازی DAYZ برای استیم به شما توصیه می کند که همیشه صلح را به دشمنی ترجیح دهید! در این صورت قدرت شما در بازی افزایش می یابد. برخی از بازیکنان در مواجهه با سایر بازیکنان احساس بی اعتمادی و ترس دارند و همواره از انسان می گریزند. 

گیم پلی بازی DAYZ

نقاط قوت دیزی

برای استفاده بهتر از راهنمای بازی DAYZ به صورت آنلاین برخی از نقاط قوت این بازی را نیز بررسی می کنیم:

  1. مهمترین نقطه قوت این گیم، جست و جو اکتشاف در آن است. این فرایند برای بسیاری از گیمرها هیجان انگیز است و لذت بازی ها را چند برابر می کند. 
  2. وسعت بالای نقشه DAYZ  جذابیت این بازی را برای گیمرها افزایش می دهد. شما می توانید در بخش های مختلفی از نقشه آن جست و جو کنید و از اکتشاف و گشتن خسته نشوید. 
  3. فریم های وحشتناک دیزی شما را به وجد می آورند و بخش مهمی از نقاط قوت آن را تشکیل می دهند. 
  4. استفاده از هوش مصنوعی در برخی مراحل اگرچه ضعف هایی به همراه داشته، اما سبب افزایش حس واقع گرایی در هر مرحله شده است. 
  5. مهمترین حسن DAYZ قابلیت انجام دو نفره بازی از دو دستگاه مجزا است که به کاربران این اجازه را می دهد لذت یک گیم هیجان انگیز را تجربه کنند. 

نقاط ضعف دیزی

در راهنمای بازی DAYZ برای برررسی جزییات و گیم پلی، به برخی از نقاط ضعف آن نیز می پردازیم. اگرچه این موارد از شهرت DAYZ در میان مخاطبین کم نمی کنند، اما توجه به آن ها برای شروع بازی اهمیت زیادی دارد:

  1. در بخش هایی از این بازی با مشکلات گرافیکی رو به رو می شوید. استفاده از قابلیت مولتی پلیر و بازی دو طرفه نیز این مشکلات را افزایش می دهند. 
  2. باگ های فنی دیزی سبب نارضایتی برخی از پلیرها شده اند. 
  3. ایجاد ترس و وحشت در برخی مراحل بازی در رویارویی با سایر بازیکنان برخی از اهداف دیزی را برای مشارکت و همکاری انسان ها در مقابل زامبی ها زیر سوال برده است. 
  4. در برخی مراحل با وجود انجام تلاش بسیار، دستاوردهای کمی به دست می آوریم. به طور مثال در حمله به برخی مکان ها انرژی زیادی مصرف می کنیم ولی منابع غذایی کمی پیدا خواهیم کرد که همه زحمات ما را به باد می دهند!
  5. برخی از گیمرها از تکراری شدن برخی مراحل دیزی گلایه دارند. ریتم کند آن اگرچه با کمی هیجان همراه است، اما از حوصله برخی از بازیبازان خارج است!
اکانت بازی DAYZ

نتیجه گیری

با در نظر گرفتن راهنمای بازی DAYZ برای استیم و توجه به جزییات و گیم پلی جذاب آن، بیشتر از همیشه از این گیم حرفه ای لذت می برید. این بازی یکی از بهترین سرگرمی های شرکت سونی به شمار می رود که در مدت کوتاهی مخاطبین بی شماری را مجذوب خود کرده است. شما می توانید در راهنمای بازی DAYZ به صورت آنلاین نکات جذابی را برای استفاده از قابلیت های دیزی بیابید که برای پشت سر گذاشتن هر مرحله کارایی دارند. دیزی به عنوان یک بازی مولتی پلیر جدید عملکرد مطلوبی داشته و با وجود چند ایراد فنی به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان گیمرها شناخته شود.  

این محتوا توسط آگهی دهنده منتشر شده و مجله اینترنتی فرارسانه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا