رپورتاژ آگهی

عطر مردانه اصل با پخش بوی عالی

وقتی حرف از عطر می‌زنیم، اولین چیزی که به ذهن می‌رسه، اون حس خوب و اعتماد به نفسیه که وقتی یه عطر خوشبو رو میزنی، باهاش همراه میشه. عطر یکی از چیزاییه که می‌تونه حال و هوای تو و حتی آدم‌های اطرافت رو تغییر بده. مخصوصاً اگه یه عطر اصل باشه و پخش بوی عالی داشته باشه. حالا شاید برات سوال پیش بیاد که اصلاً چطوری باید یه عطر اصل رو از تقلبی تشخیص بدی و بفهمی کدوم عطرها پخش بوی بهتری دارن؟ بذار همه چیز رو از اول برات توضیح بدم.

اول از همه، وقتی از پخش بوی یه عطر حرف می‌زنیم، منظورمون اینه که وقتی عطرت رو میزنی، چقدر بو توی فضا پخش میشه و چقدر اطرافیانت متوجه بوش میشن. بعضی از عطرها فقط وقتی خیلی نزدیک به پوستت بو بکشن، حس میشن، اما بعضی دیگه توی چند متری‌ات هم بوشون پخش میشه و همه رو متوجه خودش می‌کنه. عطرهایی که پخش بوی قوی دارن معمولاً غلظت بالاتری دارن و ترکیباتشون به شکلیه که مولکول‌های بو راحت‌تر توی هوا پخش میشن. اگه می‌خوای عطرت رو توی یه جمع یا مهمونی استفاده کنی و دوست داری همه متوجه بوش بشن، باید دنبال عطری باشی که پخش بوی قوی و ماندگاری بالایی داشته باشه.

موقع انتخاب عطر مردانه اصل به چه مواردی دقت کنم؟

یکی از اولین چیزایی که باید برای انتخاب یه عطر اصل در نظر بگیری، اینه که عطر تقلبی رو تشخیص بدی. توی بازار پر از عطرهای تقلبیه که شاید از نظر بسته‌بندی شبیه به عطر اصل باشن، ولی وقتی استفاده‌شون می‌کنی، هم ماندگاری کمتری دارن و هم پخش بوشون ضعیفه. برای اینکه بتونی یه عطر اصل رو تشخیص بدی، اولین کاری که باید بکنی، دقت به جزییات بسته‌بندیشه. معمولاً عطرهای اصل بسته‌بندی‌های تمیزتر و با کیفیت‌تری دارن. مثلاً فونت نوشته‌ها، ضخامت شیشه و حتی رنگ مایع عطر، توی نسخه‌های تقلبی به اندازه نسخه‌های اصلی دقیق نیست. به علاوه، بوی یه عطر اصل همیشه یه ترکیب پیچیده و لایه‌لایه داره، در حالی که عطرهای تقلبی معمولاً بوی ساده‌تری دارن و خیلی زود تکراری میشن.

یکی دیگه از نکات مهم توی تشخیص عطر اصل، ماندگاریشه. عطرهای تقلبی معمولاً خیلی زود تبخیر میشن و بعد از چند ساعت دیگه از بوشون خبری نیست. ولی یه عطر اصل، بسته به غلظت و ترکیباتش، می‌تونه تا ساعت‌ها و حتی گاهی تا روزها روی پوست یا لباست باقی بمونه. پس اگه عطری که خریدی بعد از یکی دو ساعت دیگه بوش رو حس نمی‌کنی، احتمالاً تقلبیه.

عطر مردانه اصل با پخش بوی عالی

درباره عطر ورساچه پورهوم 100 میل:

عطر ورساچه پورهوم 100 میل، عطری با ترکیب مرکبات، برگ های پرتقال تلخ ، گل های نیرولی که ساخته ی آلبرتو موریلاس هست و در سال 2008 وارد بازار شد.
قلب نت های این محصول تشکیل شده از رایحه ای معدنی ، گلی ، گل مریم و سنبل آبی هست.
و در کنار اون ، نت های پایه و عمیق این عطر عنبر و مشک هستن که باعث میشه حس مردانگی بسیار قوی به مخاطب القا بشه.

وقتی عطر ورساچه پورهوم رو بو میکنی، رایحه ای از مرکبات، رایحه های گلی، تازه و با طراوت به مشامت میرسه برای همین مناسب افرادی هست که بوهای ملایم رو دوست دارن و با بوهای تند و گرم دچار سردرد میشن، چراکه عطری ادو تویلت هست به این معنی که دارای درصد کمتری از روغن عطره و این یعنی بوی ملایم تری نسبت به بقیه عطرها داره.

نت های عطر ورساچه پور هوم

نت های اولیه:

لیمو ترش، نارنج، ترنج، بهار نارنج

نت های میانی:

گل سنبل، سدر، شمعدانی، مریم گلی

نت های پایانی:

دانه تونکا، مشک، عنبر

این ترکیبات باعث ایجاد رایحه‌ای گرم و کمی شیرین می‌شه که ماندگاری بالایی داره و تا پایان روز روی پوست باقی می‌مونه.

به طور کلی، عطر ورساچه پور هوم یه عطر متعادل با رایحه‌ای خنک، مرکباتی و چوبی هست که به تدریج به یک رایحه گرم‌تر و عمیق‌تر تبدیل می‌شه.

عطر مردانه اصل با پخش بوی عالی

انواع عطرهای اصل

انواع مختلف عطرها وجود داره، عطرها بر اساس غلظت به چند دسته تقسیم میشن. غلیظ‌ترین نوع عطر، بهش میگن «پرفیوم» که ماندگاری خیلی بالایی داره و معمولاً تا 24 ساعت یا بیشتر هم روی پوست می‌مونه. بعد از اون «ادوپرفیوم» هست که کمی رقیق‌تره و ماندگاریش بین 6 تا 12 ساعته. «ادوتوالت» هم از همه رقیق‌تره و معمولاً ماندگاریش کمتر از 6 ساعته. پس اگه دنبال عطری هستی که هم پخش بوی عالی داشته باشه و هم مدت زمان بیشتری روی پوستت بمونه، بهتره از دسته پرفیوم یا ادوپرفیوم انتخاب کنی.

یکی دیگه از چیزایی که توی پخش بوی عطر تأثیر داره، نوع رایحه‌س. بعضی از رایحه‌ها به خاطر ترکیباتی که دارن، پخش بوی قوی‌تری دارن. مثلاً رایحه‌های چوبی، مشک و ادویه‌ای معمولاً پخش بوی بیشتری دارن و برای مجالس و مهمونی‌ها خیلی مناسبن. از طرف دیگه، رایحه‌های گلی یا مرکباتی ممکنه ملایم‌تر باشن و بیشتر برای استفاده روزمره یا موقعیت‌های خاص مناسب باشن. اگه عطری می‌خوای که همه رو به خودش جلب کنه، یه رایحه چوبی یا شرقی با ترکیب ادویه‌ها و مشک می‌تونه انتخاب خوبی باشه. اینجور رایحه‌ها توی محیط‌های شلوغ یا باز هم قابل حس کردن هستن و به سرعت توجه‌ها رو جلب می‌کنن.

برای پخش بوی بهتر، عطر رو کجا بزنم؟

یه چیزی که خیلی‌ها ازش غافل میشن، اینه که نحوه استفاده از عطر هم روی پخش بو و ماندگاریش تأثیر داره. مثلاً بهترین جاهایی که می‌تونی عطر بزنی، نقاط نبض‌دارت هستن. این نقاط مثل مچ دست، پشت گوش، گردن و داخل آرنج، جایی هستن که خون نزدیک به سطح پوسته و به خاطر گرمای بدن، بو بهتر پخش میشه. یه نکته دیگه هم اینه که اگه پوستت مرطوبه، عطر ماندگاری بیشتری پیدا می‌کنه. پس اگه می‌خوای عطرت بیشتر بمونه، می‌تونی قبل از زدن عطر از یه مرطوب‌کننده بی‌بو استفاده کنی تا پوستت نرم و آماده باشه.

عطرهای اصل معمولاً چند لایه دارن. وقتی عطرت رو میزنی، اول از همه نت‌های اولیه یا همون بوی آغازین به مشامت می‌خوره. این نت‌ها معمولاً رایحه‌های تند و تازه‌ای هستن که به سرعت تبخیر میشن و بعد از چند دقیقه جاشون رو به نت‌های میانی میدن. نت‌های میانی قلب عطر هستن و بویی هست که تا چند ساعت باقی می‌مونه. در نهایت، نت‌های پایه یا پایانی هستن که روی پوستت می‌مونن و ماندگارترین قسمت بوی عطر هستن. اگه یه عطر اصل باشه، این ترکیب لایه‌لایه به خوبی توی هم تنیده میشه و یه تجربه بویایی پیچیده و ماندگار برات ایجاد می‌کنه.

عطر مردانه اصل با پخش بوی عالی

جمع بندی

در نهایت، انتخاب عطر یه چیز خیلی شخصیه. هر عطری که پخش بوی زیادی داره، لزوماً مناسب هر کسی نیست. رایحه‌ها ممکنه روی هر فرد بوی متفاوتی داشته باشن، چون پوست هر آدمی ترکیبات و واکنش‌های متفاوتی با مواد عطر نشون میده. پس بهترین کار اینه که قبل از خرید عطر، حتماً اون رو روی پوست خودت تست کنی و ببینی چقدر با روحیات و سلیقه‌ات مطابقت داره.

خرید عطر اصل با پخش بوی عالی

سایت مای سفورا:

یه سایت معتبره که کلی لوازم آرایشی و بهداشتی متنوع، اورجینال و باکیفیت داره.

تازه اگه نیاز به راهنمایی بیشتری داری، میتونی از مشاوره رایگان این سایت استفاده کنی.

این محتوا توسط آگهی دهنده منتشر شده و مجله اینترنتی فرارسانه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا